Tuesday, April 1, 2014

Hepsini biliyorum, hepsi aklımda Hepsi de hiç kımıldamayan bir duman gibi havada.*



hepsini biliyorum hepsi aklimda hepsi de hic kimildamayan bir duman gibi havada 1


İstanbul'dayım hala. İnternette gezinirken bu resme rastladım bir sayfada.Bu resim beni Edip Cansever'e götürdü bu gece :)






-Sanki hiçbir şey uyaramaz içimizdeki sessizliği, ne söz, ne kelime, ne hiçbir sey.






-Kısa bir gülümseme yürüdü dudaklarından. Benim dudaklarıma da geçti...






-Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? Bir papatya yaprağı daha.






-ve mutluluk bir kibrit çöpü. Artık ne kadar yanarsa....






-Hiçbir dilde söylenmemiş, hiçbir dilde yazılmamış, sözler ve şarkılar içindeyim.






-Öyle bi çık ki karşıma Her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi'' hissedeyim seni .






-Değilsek de yakın, birbirimize uzak da sayılmayız büsbütün...






-İnsanın insandan başka dayanağı yok. Yalnızlık bile, başka insanların varlığı bilindikçe bir anlama kavuşuyor.






-Biliyor musun az az yaşıyorsun içimde ; oysaki seninle güzel olmak var...






-Ne çıkar siz bizi anlamasanız da.






-Elbette bir ustalıktır bizim sevgimiz.Mutlu bir yolcu gibi yol kenarlarındakilere el eden.


No comments:

Post a Comment