Tuesday, February 11, 2014

Amigurumi Bıcırık Bebek - Amigurumi Doll





amigurumi bicirik bebek amigurumi doll 1


 Merhabalar sevgili dostlar..

  Uzun zaman üzerine yeni bir amigurumi oyuncak ördüm..

Artık örmeyi çok istediğim oyuncakları sırasıyla yavaş yavaş örmek istediğimi söylemiştim hatırlarsanız, bu ilk oyuncağımız :)

  Tarifini temin eden arkadaşıma çok teşekkür ediyorum, başı ağrıması diye ismini vermiyorum :)

zira ben orjinaline sadık kalamayıp yine değişikler yaptım ama genel görünüm olarak benzedi sayılır..

Saçları konusunda çok tereddüt ettim, elimde yeşilden başka saçaklı ipim yoktu, nasılolsa oyuncak deyip örüverdim.

  Öyle kolay örülmedi ama, bir püf noktasını bilen varsa lütfen söyleyip bizi aydınlatsın. Çünkü iple örülen sıkiğneler görünmüyor, ezbere ördüm :)

Gözleri yaparken yine endişeliydim, kenarındaki beyaz kısımları keçeden yaptım. Keçe bana oyuncaklar için çok kullanışlı gelmiyor, sadece görsel olarak güzel görünüyor, bu da ilk keçe karışımı göz denemem oldu, fena da olmadı sanki ;)

  Bu arada bu amigurumi oyuncak toplam da irili ufaklı 25 ayrı parçanın birleşmesi ile oluşuyor...

  Eeee ben çok konuştum, sizler beğendiniz mi?

  Mutlu bir hafta diliyorum hepinize...


No comments:

Post a Comment