Thursday, December 5, 2013

motifli şal yapımı

Merhabalar sevgili site okurlarimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün motifli şal yapımı yazisini yayinlamaya karar verdik.


motifli sal yapimi 1






Motif aparatıyla ilk yaptığım şalın birleştirmesi daha zordu.Bu nedenle daha farklı bir birleştirme ve farklı bir motifle bir şal daha yaptım...Motifleri tek tek birleştirerek şalı tamamladım.(Yani Kare şeklinde dört motif birleştiğinde ortasında yıldız oluşuyor).Boyun kısmı ister istemez oyuk olduğu için motif aparatıyla yarım motif yaptım ve boşlukları doldurdum.






motifli sal yapimi 2






Daha sonra etrafını örümcekle tamamladım.Bu sefer alize ip kullandım ama 3 mevsim olanı değil,tiftik...Diğer şalı nako tiftikle yapmıştım.Her ikiside ayrı güzel oldular...Bende 2 kız var ,çeyiz olarak kaldırdım .İlk şal benimdi.Bunun aynısından bir tane daha yaparsam çok iyi olacak....Şal furyası başlamışken bende aradan çıkarıyorum işte...



Kesinlikle onerdigimiz diger siteler : motifli sallar

No comments:

Post a Comment